, , , , ,

Zupa krem z owoców i dyni.

11/15/2014


Polsko! Owocowo i warzywnie.
Odkąd pamiętam w mojej diecie królują jabłka i gruszki. To za sprawą mojego taty który jest z zamiłowania sadownikiem. Jak byłam mała przy rowie rosła stara jabłonka i dawała przepyszne Kosztele. Jest wiele odmian.Mam kilka swoich ulubionych, ale żadne nie zastąpią tych starych. Gdy pogoda nie sprzyja.Jest zimno i wietrznie, lubię zjeść rozgrzewającą zupę zwłaszcza jesienią w chłodne dni. Przepis jest mojego autorstwa, a połączenie dyni i owoców idealne smakowo.
                                                                                                  

Zupa krem owocowo - warzywna.

Składniki:

3 szklanki upróżonej dyni         
2 jabłka
2 gruszki
1 litr bulionu
1/2 chilli bez pestek
2 cm startego imbiru
średnia cebula
ząbek czosnku
olej
szczypta cynamonu
sól i pieprz do smaku


Przeciśnięty czosnek, chili, cebulkę i imbir szklimy na oleju. Następnie dodajemy starte na tarce jabłka i gruszki. Podlewamy troszkę wodą i dusimy około 5 minut. Po czym dodajemy upróżoną dynię, i podlewamy bulionem. Gdy zacznie się gotować doprawić solą, pieprzem, cynamonem . Smacznego!




Zobacz także

0 komentarze

Prawa Autorskie

Teksty i zdjęcia podlegają prawu autorskiemu. Zapytaj zanim je wykorzystasz!

Archiwum

Polub nas na Facebooku